2008年12月25日 星期四

南昆山之旅

終於等到聖誕節了,一行十二人,一早就到了葵芳等車。


影張合照後,跟住就出發啦!



睇吓,我地就係坐呢架車,[登]了個半鐘頭去南昆山。



終於到酒店了,有雜技表演歡迎我地。



Check IN 後,就去試風味餐,味道比想像中好。



我地就係住這間別墅,週圍啲環境有無加國 feel 呀?




屋前,影張大合照先!



將來退体後,有間屋如此,都唔錯、唔錯喎!



呢個是我地的私人温泉。



戴住聖誕帽泡温泉,幾有氣氛!




全部人都去玩高卡車。




我都有玩,幾刺激呀!



夜晚,留在屋來玩吓牌,



扮吓野、開聖誕派對,還有.........



最開心一定是五個小朋友,有間大屋比佢地走來走去啦!



三個女仔一間房,一齊睡,梗係開心到痺啦!



我地間屋對住煙花區,所以唔洗錢,都有煙花睇,真係好靚、好近。



P.S. 家姐、妹妹,雖然妳地沒有堂兄弟、表姊妹,但有幾個由細玩到大的好朋友,經常一起聚會,實在難得。今次還一起去旅行,可惜兩日一夜時間略少,希望以後有機會一齊去多幾日吧!


我地這班好朋友,愈來愈似一家人啦!



 

2 則留言:

  1. 不好意思, 想問一下, 你地當時去既交通如何呀 ? 個半鐘車就去到惠洲南昆山溫泉大觀園 ?? 請指教, 謝謝

    回覆刪除
  2. 謝謝你, 所有的車要預先買票嗎 ??

    回覆刪除