2009年12月29日 星期二

長隆、康橋三天之旅 - 2009

十二月二十五日 ( 聖誕節 ),早上六時半己經到達中港碼頭。今年我地一行十八人,参加油麻地旅遊三日兩夜嘅團。


先搭船落蛇口,再轉車去長隆。




由於我地係跟團,難免有買野的景點,先參觀蜂蜜場。


啲細路好有興趣聽講解喎!




不過,除咗蜂蜜場,我地嗰團重要去幾個購物點,其他嘅講解,就聽到啲細想瞓。



入到長隆,影啲合照先!我地似唔似包團呀?



六個細路,去邊都 o甘開心啦!



全家福



嗰歡樂世界都幾多野玩喎!




 



玩完就去睇大馬戲。



嘩!估唔到喺大陸都有o甘好睇嘅 show喎!





睇完就番洒店開我地嘅聖誕派對喇!



無火雞,但有泥煨雞。



瘋狂派對,齊齊做瑜珈。




第二天,住康橋温泉洒店,係我地喜愛嘅 house。


 




好大個廳啊!



重有個露台,比我地食宵夜。




嘩!個夜景好靚!



但朝早個景都好正架!




一間屋四間房三層,班細路淨係走來走去,已經開心哂!



三日嘅旅程又完滿結束,無論係大人定細路,都盡興而歸。





其實只要有班玩得的人,就去邊道都 o甘開心啦,我地又可以計劃吓下次去邊喇!



 


 


 


 

1 則留言:

  1. 嘩 .. 好開心呀 .. 我都好想去長隆架 .. 不過要等 2 個小朋友大少少先 ..

    回覆刪除