2010年11月21日 星期日

小六生血淚史 - 鎖定目標 -協恩中學

琴日去完協恩中學嘅中一簡介會,感覺非常好。雖然佢地已經係一間好出名嘅學校,但佢地仲好有心機辦呢次簡介會,令人感覺佢地的而且確係用個心去做,唔似一啲以為自己係 brand one 學校,就唔需要再招攬學生,簡介會就求其了事。



校長講佢地係一間注重全人發展嘅中學,其實我聽過好多學校,都係用此為重點,但實際有幾多間真係做到,我相信協恩一定做到,從校長嘅講話,感受到呢間學校唔係只着重成績,佢地更着重培養學生做事嘅態度,注重團隊精神,對學生成長好有幫助,成績好嘅學校好多,但成績好而又用心辦學嘅就很難求,協恩絕對是其中一間。



校舍雖然舊啲,但環境很清靜,好鍾意呢間教堂,好似九姑娘和劉醒成日去嗰間。




睇完協恩嘅感覺,和幾年前睇完馬小回來一樣,真係好鍾意呢間學校,亦都覺得好適合家姐,不過好學校就多人爭,希望和考馬小一樣,最後成功就好了!



由現在開始,我會每天禱告,願主保守家姐,可以有機會在這校讀書,我相信主會聽到我嘅祈求,為家姐安排好,感謝主!

1 則留言: