2011年9月21日 星期三

四年

blog寫了四年喇!當初開 blog係想寫底我由一個在職媽媽,變成全職媽媽嘅點滴,記底和兩姊妹一起度過快樂時光,後來,發現在這裡記底了很多一大班朋友聚會嘅分享,有時睇番都好開心!


 


不過,近來很多 blog 友,都想轉走,或者唔再繼續寫 blog,因為 Yblog upgrade 後,新Yblog 好煩,好難用,而且無了人氣榜,對一啲人氣 blogger,係有影響,我唔係人氣 blog, 無太多留言和 blog 友,所以無咁多負擔,去邊都無所謂。雖然也有一刻想停寫,但最後我都決定繼續 ,只係可能會轉去第二度寫。


 


blog呢幾年,除了留底了很多回憶外,還認識了一些 blog友,雖然唔係全部都見過面 (除了大少奶和 Amy, 真係見過面和做了朋友, 這是我寫 blog意外得着) ,其他 blog友無見過面,但睇佢地啲 blog update, 就好似識咗佢地咁,有時大家交流吓,有時又大家支持吓!係一種另類嘅友誼。


 


我會繼續寫下去,不過就想揾過穩定啲嘅平台,唔係點 keep啲日誌,keep到兩姊妹大呀!

沒有留言:

張貼留言