2008年11月3日 星期一

家姐的理論

話說上期星五,和家姐到銅鑼灣上跳舞班,有以下的對話:


家姐: [ 媽咪,秋季旅行可不可以買兩部即棄相機給我,因為二十張相唔夠影。]


我: [唔好啦!一部已經很貴,現在經濟不好,要節儉吓!]


家姐有些不滿意,但沒有再嘈。


但隔了一會,她生氣地說: [都唔知點解的人將所有的股票放了,弄到股市大跌,我又唔信放十年,的股票會唔升番,這樣做令到周圍的人都唔消費,商店和食店一定做唔住啦,跟住就裁員,所有都是心理因數大於實際。]


她說這番理論時很激氣,我都唔知點對答!


 

1 則留言:

  1. 你的女兒真的不像一個小朋友, 我都不知怎樣回答, 要好好培養啦

    回覆刪除