2009年8月7日 星期五

重新振作

剛剛覆完診,醫生仍然是個句,唔想加藥或轉藥住,睇吓九月兩姊妹返學後,而我又考完試,情況可能會好轉些,到時再決定。


今次覆診,我問醫生,如果我信教,係唔係會好啲,他說信仰的確有幫助,不過因為經過信仰的改變,到時的我己經唔係原先的我了,係喎!因為思想上的轉變,性格已經扭曲了,雖然未必係壞事,但需要時間去了解!


呢段時間,我每晚都有祈禱,當係比個機會去和衪溝通吓,我希望未來的一星期順順利利,可以如期在下星期日考試,將一切交由衪的安排。


其實,到呢一刻都未完全信,只是沒有那麽抗拒,考完試後,我會好好的思想吓!


不過,今朝我和一個朋友傾電話,她啟發了我一點,她昨天發生了一些問題,好唔開心,今天我打比佢,佢己經平服了很多,我真係好佩服佢,經歷了很多事,佢都很堅強面對,記得上年係佢人生中最唔開心的時候,佢都捱得過,而家少少的餘波,又點難到她呢!佢同我講,係我以前教佢凡事睇開啲,唔好執着,好多野在我身上學番來,現在反而自己能醫不自醫,佢這樣講,令我有重新振作起來的感覺,或者就是昨日種的恩,今日得的果。當日我支持佢、安慰佢,今日變番佢支持我、開解佢!


最後,好多謝妳的鼓勵和支持 ( 妳知我講緊嗰個係妳),妳真係好叻呀!期待我們下下星期的約會吧!

沒有留言:

張貼留言