2009年8月17日 星期一

IFC - Harlan High Tea & 長洲海鮮餐

考完試第一天,約咗 阿 Cat 、阿 Mo 和 Janet ( 佢地好好放假陪我)去了 IFC 的 Harlan High Tea。之前在好多 Blog 友的 blog 都介紹這間的 High Tea,所以今次我提議去試吓。


環境一流,好舒服!



我地叫咗兩個 tea set




食完 Tea, Janet 提議入長洲。



我想我成十年未入過來




黄昏真係好靚!



之後去食海鮮餐,叫咗五味海鮮,好抵 $270 !


辣酒煮花螺



油鹽水煮蜆



豉汁抄聖子



蒜茸蒸扇貝



豉汁蒸頭腩



好豐富的一餐,好開心的一天!




最後,買了出名的糯米慈甜品做手信添!



多謝妳地,陪我玩了半天,今次冲出葵芳,希望有一天,可次沖出香港啦!



沒有留言:

張貼留言