2010年3月26日 星期五

更甚

病咗足足五日,今日好啲喇!但情緒十分低落!唉!當家姐嘅情況有所改善時,妹妹嘅問題又日漸嚴重,妹妹並沒有甚麽其難雜症,係一個普通正常嘅小朋友,駁嘴、懶散就係佢最大嘅問題,什麽事都求求其其,咩都唔想做,話佢幾句駁到妳暈,要知,我嘅 EQ都唔好,駁得幾嘢,我就發癲!


每次兩姊妹考琴,我嘅情緒都好差,要 push 佢地去練,係一件苦事,所以我好怕佢地考琴,今次阿妹考 3 級就更甚,其實佢一直都唔太鐘意彈琴,亦都沒有什麼天份,只是查生有佢嘅堅持,覺得唔可以比佢中途放棄,佢細個都係迫出來,所以一路要阿妹學,上次我叫佢停學大提琴,都比查生閙咗一餐。其實,我都同意做事唔可以半途而廢,但如果佢學咗三、四年都無興趣,O甘都係時候放手啦!


好喇!今次唔放都唔得,佢嘅無心機、駁嘴和懶散,激到 Miss 話教完佢考試後,唔教佢喇!唉!比 Miss O甘講,我真係覺得好肉酸,我以為阿妹會好 hurt,點知佢不知自己錯,仲嘴 mui mui ,以為 Miss 嚇吓佢,只要下次專心啲,就無事,但係琴日練琴時仍係得過且過,一啲悔意都無,呢個女比起家姐更難攪!

沒有留言:

張貼留言