2010年5月17日 星期一

法國菜

星期六,第一次在家煮法國菜給朋友食。


我同 Eva 都好認真去準備今次呢餐晚餐,Eva 提供嘅花和枱布。



我地真係好認真,餐牌都有架!



Set 好哂 table ,準備開餐喇!



食嘢前,影吓相先!





頭盤:忌廉磿菇湯和蒜蓉包



呢個蒜蓉包係 Eva 負責整,好好味架!



前菜:田螺焗薯蓉 ,呢味無學過,係我同 Eva 兩個自己構思架!外觀幾好,啲味就略欠少少,如果下次整會好好多!




主菜:芝士焗扇貝 ,呢味係我覺得煮得最成功!



主菜:薄牛仔片香草汁



甜品: 芒果拿破倫 ,個蛋糕喺香格里拉買嘅!



今次係自己第一次,O甘正式去煮一餐法國晚餐,係就比較混亂啲,不過有咗呢次嘅經驗,下次再做應該會好啲!為咗呢餐,我幾個星期前,已經準備試做啲菜式,嗰晚食物嘅水準都算幾好喇!


因為有啲蟹肉淨咗,第二晚又攞來讓大磿菇,又幾好喎!



 

沒有留言:

張貼留言