2010年6月25日 星期五

蝸居



追咗個幾月嘅"蝸居",琴晚終於大結局,一套值得追看嘅劇集,估唔到而家啲大陸電視劇水準O甘高,啲港劇真係要撿討吓!


套戲好,好多人讚,其實我覺得個故事拍得夠真實,才是吸引人之處,好多人會話海藻抵死,自己甘心做人情婦,但係事實上,以海藻嘅年齢、背景,喺當時嘅環境,遇到宋思明,一個有地位、有錢、有學識,仲好有風度,對海藻來說係一個好大、好大嘅冲擊,我想換轉係好多人,都會好似海藻O甘。套戲沒有什麽反派角色,就算宋思明貪汚,套戲都無強化佢係壞人,反而合理化了佢嘅無奈,真實嘅人生就係O甘!


我自己好喜歡海萍喺結局最後對海藻講嗰段說話,那些原則、理念、目標、堅持等的問題......,好值得我地反思。


總括來講,呢套戲嘅每一個角色都好特出,宋思明嘅官威、海萍嘅進取、海藻嘅無知、阿貝嘅痴情、宋太太嘅可悲,都令我地不自覺投入咗去套劇裡。


我想大聲告訴你


我想大聲告訴你你一直在我世界裡
太多的過去難割捨難忘記
太心疼你才選擇不放棄也不勉強
你不要哭這樣不漂亮

我想大聲告訴你對你的愛深不見底
用力緊緊抓住我們的回憶
屏住呼吸心跳的頻率有一種魔力
它讓我們慢慢的靠近

我想大聲告訴你你一直在我世界裡
喔...用力抓住我們的回憶
若有一天我看到的是你的背影
只因我愛你沒有告訴你



沒有留言:

張貼留言