2010年6月11日 星期五

補祝結婚紀念日@海鮮站

好多朋友都話我,結婚十幾年,為何仲慶祝什麼拍拖紀念日、結婚紀念日,其實大家真係有所不知,要同查生喺平日日子 ( 星期一至五),係好難先同佢一齊食一頓晚餐,唔係誇張,一個月都無一餐,十幾年都係O甘,慣咗喇!所以靠呢啲紀念日呀、生日呀,或者偶然一晚,兩個人出去食一餐,當拍拖啦,維繫吓感情嘛!


琴晚,阿女佢地考完試,立即兩公婆出去撑枱腳,食飯補祝結婚紀念日,今次去大少奶推介多次嘅 " 海鮮站"



翡翠螺,沒有特別



超肥美生蠔,repeat order,叫多兩隻



大蝦沙律, 每次睇大少奶個 blog,都被呢味吸引,可惜原來都係不外如事,不叫也吧!



麵包蟹,幾鮮甜,不過我發覺我都係鐘意熱食嘅蟹。



都好多膏嫁!



最後,來個龍蝦湯,勝在夠熱,食完O甘多冷盤,飲番個熱湯,舒服哂!



Overall ,無我想像中O甘好,可能我都係鐘意食熱嘅海鮮多啲!呢道最有驚喜係個蠔,超好食!

沒有留言:

張貼留言