2010年12月2日 星期四

與 blog 友見面@Tubino

今日約咗從未見過面嘅 blog 友 Amy,同埋大少奶喺Tubino 食 lunch。雖然第一次見 Amy,但係都覺得好親切,好似識咗好耐,可能大家都有個讀六年班嘅女,話題就更多。


嚟過呢度第三次,第一次影到間餐廳全景。



今日啲相用部新 iPhone 影,唔知是否未習慣部機,啲相影出來麻麻地,大少奶唔好意思,要借用你啲相。


呢杯餐前飲品,係同大少奶嚟先送架!幾好飲喎!



呢幅我用 iPhone 影,係唔係同大少奶影嗰啲差好遠呢?



今日餐湯: 粟米海鮮湯,好味!



我叫嘅豬扒配鵝肝醬汁,個豬扒做得好出色,唔會鞋口。



大少奶叫嘅羊。



Amy 叫嘅鱸魚。



同大少奶來,連甜點都升級,呢個朱古力mousse,係要凍食,我唔太愛甜品,但我都覺得呢個好掂。



蘋果tart,呢個反而普通啲。



心太軟,I like it!



跟餐嘅甜點都唔錯架!



我杯咖啡好靚架!



餐飯食到三點幾,但都好似傾唔夠喉,呢幾日心情麻麻地,但同佢地食完飯後,心情好返好多喇!好期待下一次啊!


臨走見到個紫色聖誕老人好靚。



 


 


 


 

1 則留言:

  1. 記住過開九龍城可以約吓我架......好開心與你見面認識你......

    回覆刪除