2011年2月22日 星期二

窮富翁大作戰

呢兩日上港台嘅節目重温,睇咗幾集"窮富翁大作戰"。


***********************************************************************


[窮富翁大作戰]係以真人騷方式,請來上市公司行政總裁、年青專業人士、靚女模特兒、幸福少奶奶渡過約一星期的貧窮生活,嘗試露宿街頭、瞓板間房、倒垃圾、執紙皮…。港台攝製隊則每日二十四小時、連日貼身追蹤四位參與者,看他們如何與木虱為伴、一星期只有十五元使用、及可否憑藉他們的富人智慧,挑戰香港貧富懸殊的困局?


http://programme.rthk.hk/rthk/tv/programme.php?name=tv/richmate2&d=2011-02-15&m=episode


*************************************************************************


睇咗幾集,感受很深,覺得自己好幸福,好感恩而家所擁有嘅一切。喺同一天空下嘅香港,有好多人過着貧窮生活,環境因素令佢地好多野都做唔到,佢地好難做到 d 咩去 改善自己嘅生活,憑佢地的一雙手,係做唔到架!就算每日努力長時間工作,夜晚都只能住在連腳都伸唔直的籠屋,或者係一些不足 20 呎嘅板間房,始終未能改善生活環境 ,貧窮人士的心情係好絕望, 無明天無將來!


我特意播給兩姊妹看,雖然佢地好似無咩感覺,但總希望佢地可以了解多啲個社會。


呢個節目嘅目的係想啲有錢人或者名人,透過親身經歷,了解貧窮人士嘅真正需要,而我地亦好值得睇,我地經常認為自己工作辛苦、讀書辛苦,其實我地遠遠比不上他們嘅艱苦生活,著着呢個反思嘅機會,我地更加應該珍惜和感恩!




 

沒有留言:

張貼留言