2011年7月8日 星期五

六生血淚史 - 媽咪心聲

經過一星期嘅(憑撲)日子,相信一齊都定下來了!一年嘅六年級生活亦結束喇!果然跟想像般忙碌。


放榜後,有朋友覺得我地派到第三志願,都去叩門,有啲多如,我承認今次我地選校進取咗,怱略了減班嘅影響,令到結果同預期有出入,因此有點失望,但亦好感恩,咁樣都派到間英中(仲要係好,只係了解不多),可能家姐個隨機 No. 幾好,如果唔係仲煩!不過,我絕對沒有後悔當日嘅決定,沒有怨恨,始中係自己選擇,有啲事唔博過唔心息!


我地之所以仲去叩門,是因為想盡埋最後嘅努力,免得日後後悔,既然唔得,就接受神的安排,我相信這就是最好的!呢兩日睇多了旅港嘅資料,發覺真係唔錯,人有時真係會虛榮,喜愛老牌學校,但有時可能普通學校辦學仲有 heart。


綜合呢一年嘅升中準備日子,真係有少少心得想分享,考好成績當然重要,但選校排位、對每間學校嘅了解都非常重要。雖然我都做了很多準備,但就只集中兩、三間學校,我覺得其實如果是 brand 1 生,最少應該詳細了解五間 ( 頭五個志願),brand 2生最少頭 10 間,要接受派到就要入,叩門是極難的!


點都好終於都過了整個過程,可以鬆一口氣!雖然,九月又到妹妹升五年班,後年又升中,但我相信有了今次經驗,我諗會好好多!


 


 


 

1 則留言:

  1. 我派到第一志愿都叩門……仲夠多餘……

    回覆刪除