2011年11月7日 星期一

吞拿魚三文治

一直都好鍾意食吞拿魚三文治,但次次自己整,都整唔到出面嘅味道。琴晚,朋友教了我一個方法,嘩!真係好似出面食嗰啲咁香。

吞拿魚醬:

材料:吞拿魚一(水浸)
橄欖油少許
奇妙醬少許
Wasabi 少許


做法:

1  將吞拿魚格水,加橄欖油攪勻,之後加奇妙醬再攪勻
2 最後加 Wasabi ,份量要慢慢調教,加了 Wasabi 會香好多,個味就會似出面嗰啲。 我今日已經急不及待試整,真係好味,成功了!


3 則留言:

  1. 我都好鐘意吞拿魚,但係成家得我一個食,所以我唔會自己整,每次都係出街食咋。

    回覆刪除
  2. 我平時只係加沙律醬,下次學你加埋橄欖油同Wasabi 試下先!

    回覆刪除
  3. 我學做,真的好好味道.

    回覆刪除