2011年11月18日 星期五

查家有女初長成

以前我覺得小朋友細過時,係最難攪,嬰孩時好困身,都小學時,又要為功課勞心勞力,但原來升上中學,開始踏入青少年期,先係最難處理嘅階段,處理得唔好,可能會影響好深遠! 家姐升咗上中學,只係短短兩個幾月,但就已經有一定嘅改變。其實,每個人都年青過,佢面對緊嘅轉變,我自己都試過,只係當自己嘅角色係媽媽時,又會有點醋手不及,需要時間調節。可能因為自己年輕時,有過一些經歷,諗嘅嘢會多咗,反而影響了一些對家姐嘅看法,喺呢方面,我仍在摸索中,希望早日取得平衡!

大嘅很多事要放手,細嘅亦在不知不覺中長大,成日以為妹妹仲係好 B B,原來如今十歲小孩,已經開始反叛,比家姐嗰時更早!唔知是否拉女拉心肝,由細到大,我對阿妹都係放任啲,無對家姐咁嚴緊,所以妹妹比較霸道,唉!所以,我更加擔心妹妹升中後,會更加難攪!
 
朋友以為我啲女長大了,就羨慕我可以甩身,但其實而家呢個階段,才是最惱人呢!



3 則留言:

  1. 努力加油, 囡囡個樣好醒目吖!

    回覆刪除
  2. 細個驚唔大,大左驚佢壞!做人媽咪真係好辛苦架,但只要D仔女生性,果份滿足感就無野可以相比!睇落你兩個女都好乖呀,少少反叛實有架喇!

    回覆刪除
  3. 其實我同你一樣女兒中一,不想我理她的事,我亦在學習慢慢放手,因為今年同考協恩,在人群中亦隱約見到你的女兒,最後你女兒入迦密,我女兒入迦密主恩,

    回覆刪除