2012年5月21日 星期一

5 20 中学同学聚會

上星期日忙足一日,我班中学同学好比面,约了上我家聚会,試我整新菜式,難得見面而佢地又喜愛我煮野食,當然要一早凖備。 其實早幾天已諗好菜單,有兩個新菜式,係之前喺Rachel 度学,黑松露燒雞和西班牙海鲜飯,另外我預算整磨菇湯和三文魚凍批,個三文魚凍批我星期六已經預備了,点知星期日早上,發生了一些意外,個三文魚批要放棄,唉!要臨時諗多味補上,幸好屋企有罐蟹肉,就决定整蟹肉磨菇,因這味都需要些時間準備,所以當日啲時間比較趕,结果早上十一点就開始準備。 雖然忙足一天,加上有少少混亂,但當天很齊人,大家都食得很開心,辛苦些都值得的!








1 則留言: