2012年5月2日 星期三

三人行



自從家姐升上中學後,我家既生活就起了一些变化,家姐功課多了,活動多了,很多時放假日子,都因要溫習,寧願留在家中,正因如此,近排,多了很多三人行既時間,爸爸、妹妹和我。









一直以來,家姐嘅行為和思想,都比較成熟,根據 IQ Test,佢嘅思想比同齡年紀大三至四年,即係佢而家嘅思想係十六、七歲,所以已經吾太鍾意跟我地去街喇!




相反,妹妹係一個思想正常嘅五年級小學生,仲有童真,加上佢係妹妹,一出世有家姐,好少時間和我地獨處,所以近排多了三人行嘅日子,佢都好開心!




 



啲女真係大得好快,我和爸爸都會很珍惜和妹妹一起三人行日嘅時光!







 



其實,妹妹真係一個吃、喝、玩樂嘅好伴,不過家姐嘅成熟,又真係令我地幾放心,兩姊妹各有各長處啦!



沒有留言:

張貼留言