2013年6月25日 星期二

第一個 DIY蛋糕

早前既病,令我成個人都冇唒動力, blog 都冇寫,累積了好多未寫呀!



講返父親節,我第一次整蛋糕,一直我都冇咩興趣,整蛋糕和甜點,不過,之前見家姐家政考試,要整蛋糕,見又好似唔係好難,又有啲興趣,加上兩個女,好似好有興興趣整甜點,我就梗係要求其所好啦!

雖然,唔多靚,但總算成為我第一次整既父親節芒果忌廉蛋糕呢!





先整海棉蛋糕做底,我靠睇家姐家政 note 和上網學,不過第一底失敗了,變了蛋餅!




再接再厲,終於成功發起變蛋糕喇!





之後,由妹妹鋪忌廉和放芒果就完成。

其實,整蛋糕看似簡單,但真實是幾難,我煮西餐整嘢食,有時份量係憑感覺,但整蛋糕就不可,所有份量就要跟足喇!

1 則留言:

  1. 整cake 和煮西餐都幾難!煮中菜或東南亞菜較易掌握!

    回覆刪除