2014年4月10日 星期四

步行運動

近期愛上了行路,經常去附近公園慢行!

從來我都冇話要啲起心肝減肥,可能我係怕自己三分鐘熱度,而有好多次我曾嘗試,但都不能持久,我亦好怕節食,我實在太愛吃了,不過,人大了,為了健康,確實有所需要,既然不想節食,就要做運動了!

但太肥,不宜跳步,我選擇了試下步行,其實,呢個公園好大,環境不錯,慢步、散步也很正!



一路行,一路聽收音機,一個鐘好快過,通常下午3點左右,平時大多數在家上網,而家用呢個時間,去做下運動,也不錯,雖然不算什麼大運動,但如果 keep 到,也算係一個好的習慣!

上星期六清明假期,下了成個星期雨,趁好天氣,又約了朋友去佢家附近行下,行下、傾下,好舒服,原來慢行散步,也是一個不錯的運動呢!


沒有留言:

張貼留言