2014年5月5日 星期一

復活節假期-2014

偷懶了好耐喇!好多 blog 要追番,講番今年復活節四日假期先:

第一日, 入了大埔踏單車 ,

 
 


果日好好天氣



好多人去郊外,呢度同旺角一樣旺。


 

之後夜晚,約了一班好友喺入面 BBQ, 愉快地過了一天。



第二日,冇咩嘢做 , 兩姊妹在家做功課,我就 hea 了一日

第三、四 日,參加了中旅既珠海、澳門兩天遊,其實係要去拜山,順便跟團玩多日,咁仲抵啲!

雖然話跟團,其實都冇咩行程,先在珠海玩一日,去食神秘果,食水果

跟住去百萬葵園睇花,行下影下相,之後食午餐,再去十九浦行下海味街,跟住就回酒店休息。



因不包晚餐,我地自己出去附近食。表姨丈帶我地去食日本嘢,呢度好正宗,好多日本人來,






我地十人一個房,食完玩自拍,老老嫰嫩都玩,超開心!


食玩去按腳就回去休息!

第二天,食完早餐,就撘車去拱北過関去澳門,之後個團就解散自由活動,我地就去拜山喇!拜完山就喺澳門,週圍行下、 hea 下,之後撘5:15 回港。

四日假期又好快過去。

沒有留言:

張貼留言