2015年9月14日 星期一

五天喪影喪買狂玩三母女大板遊 - Day 2

8月15日 - Day 2



今天諗住來個京都遊!







雖然昨晚好夜瞓,不過我們時間不多,所以我地都好早起身,八點半就在酒店樓下吃過大早餐先,今次四天都住同一酒店,個早餐也不錯,食了四天也不覺悶!


不知為何,去親日本早餐也吃飯!





我地食完早餐,就出發去京都,先要撘地鐡,再轉 JR,今次既交通,全部由我朋友、佢女和我大女負責,我只是跟住她們,所以不太清楚路線如何去!








大約一個鐘,就去到京都站。先去買 One day pass for Bus,之後撘巴士去搵和服租,來京都既目的,是三位少女想試著和服。


租和服大約$250一個,我和朋友都冇租,只有三位少女著,我地兩個媽媽,就做攝影師,幫她們拍照,拍了很多,其實,天氣都幾熱,著住和服行路又不太便,所以只在附近行下、影下相,冇撘巴士去啲寺廟影。








還了和服先去食午餐,之後撘巴士去祇園,我地冇去清水寺,大家都好累,在衹園影下相,
就撘巴士回京都站,再撘 JR回難波!








中途發生了補飛事件,其實,日本JR分好多特急,非常急,普通,好鬼多,分不清,我們上了車,都知上錯車,兩個站就到大板,咁快,20分鐘車程,來時成45分鐘,所以中途有人 check 我地飛,要補飛,不過也不太貴,仲好,早啲返到大板站,再轉地鐡回難波。


今次我地住的酒店在難波,交通非常方便,有JR由機場直達,又有地鐵,又可步行去心齌橋,買嘢、食嘢都好方便!


我地由京都回難波,就去食壽司做晚餐,在日本食壽司真抵食又好味!






沒有留言:

張貼留言