2015年9月24日 星期四

五天喪影喪買狂玩三母女大板遊 - Day 4

Day 3- 8月17日





今天去環球片場,係三位少女最期待的行程。




朋友一早已在網上訂唒入場票,連 fast pass 都買埋,我地買最貴果隻,可以哈利波特區,,而且不需排隊,超正!







原本我以為會好熱,早上係幾熱,但下午落完一場大雨,天氣變得清涼好多了!




哈利波特區好靚,我居然破了多年例,玩了過山車,真係嚇鬼死我!







我地在樂園逗留到完場九點先走,玩完game,又週圍影相,又看埋巡遊,超盡興!
















不過,因為我地玩到完場先走,樂園出面的餐廳已不接 order, 我地唯有返難波附近食飯,我地又累又餓,結果,又比我地撞彩搵到間串燒,開到十二點,咁我地都唔理咁多,即入去食。




有驚喜,食物好味,兼超平,$7三串串燒,係,係$7港幣三串,平到喊!










我地狂叫狂食,超滿足的一餐!




今天勁累,不過又好開心!

沒有留言:

張貼留言