2015年10月12日 星期一

半島酒店大堂 Afternoon Tea




人生苦短,想做就做了,做人真係不需太執著,日子要做自己喜愛的事!


昨日,我和朋友去了半島 afternoon tea,其實,一直都想試下,所以,朋友一建議去,我就答應,上網看看,才知人們說一生人最少要食一次,咁誇張?




我大約2:00到,已見到有十幾個人排緊隊,這裡是不設訂位,下午茶時段是2:00- 6:00,原本以為是星期一,應該冇咁多人,我地排了半個鐘就有位。


這裡的afternoon tea 是傳統英式,酒店好多復古裝飾,充滿歐陸情懷,骨子裡透著英倫式貴氣,低調而又不奢華!







我要了大嶺茶,朋友要咖啡,都是無限供應,來這裡吹水幾個鐘,講到口乾,最岩!





食物質素,也不錯,唔知是否我倆細食,我地食哂啲三文治和每人一個 scone,已經好飽,甜點只吃了少少,最後打包甜點比我家兩位小姐吃。





輕輕鬆鬆在這裡傾下講下食下,好正!





埋單時送上半島酒店巧克力,完美的一頓下午茶。加埋一,$350一位,比平時出面 酒店high tea貴少少,但環境、食物和服務,絕對物有所值,值得一試!


打包的甜點,也 pack 得很靚!


沒有留言:

張貼留言