2016年5月10日 星期二

B3課程-12 水平型(評估)

來到B3 last 一堂,老師出了水平型比我地,叫我們自己買花材預備,自己記計點插。今次作一次評估。





我考之前,預先買了些花材去試下,其實,自己對水平型也不太熟悉,只在初班時插過一次,今次試了之後比朋友們評論下,大家都覺得太硬,兩邊太直,而且有朋友問了佢插花老師,比了些建議,改了兩邊垂下些,冇咁硬,我亦上網看過其他人的作品,原來水平型有好多插法









上面是聽朋友意見後改,下面是第一次插,原來是最乎合水平型要求!





這個是我評估上堂時插的









最後, Miss 解釋,原來水平型是一定兩邊要直,坊間有些垂下,已是變格的水平型,即係我第一次插是最岩,不過,第一次插是中間太高,考時我插的中間焦點做得好啲,後來剛 Miss 建議,我改了兩邊的插法,一邊一隻花,而且插得直的,感覺真係好啲!











以下是Miss 插









今次真係穫益良多,由買料、設計都一手包辦,好玩又學到嘢!

沒有留言:

張貼留言