2016年4月19日 星期二

太陽的後裔

近日,呢股太陽熱朝好強勁,我自己早在個幾月前已看緊,因當時韓國播緊,每星期三、四兩晚,所以要追住來煲。好耐未試過有韓劇咁受歡迎了,對上一套已是三年前的"來自星星的你"







不過,我自己真心鐘意呢套多啲,我看第一集已迷上了,除了迷上宋仲基男主角外,其實整套戲的故事、人物都喜愛,兩對情侶都好襯,而每集劇情又緊張,看得人喘不過氣!











我好耐冇試過咁迷戀一套劇了,上星期五看完結局後幾失落呢!幸好,香港VIU TV 仲播緊,每星期四、五播,我又可重温呢?





真係愛上了男主角,好有型,今次堅喜愛,我開始睇番佢啲舊戲。




沒有留言:

張貼留言