2016年8月26日 星期五

中學同學慢遊台北之旅 -Day 1

自從上年啲起心肝搵番好多失散多年的中學同學後,就起了一個念頭,與中學同學一起去旅行,終於今年暑假成行了!

其實,要一大班人一齊去旅行,是很難夾時間的,所以今次,只限M club 內的姊妹,原本是六人成行的,可惜結果最後只有四人出發,不過,能夠真係去到,已經好感恩!

是次旅行主要是聚舊,其實去邊都冇所謂,所以選了近近地的台北,我們今次決定慢遊,來個不一樣的台北之旅!

8月4日 Day 1

我地撘10:00 機,實在太開心,四個女生遊台北,出發!


十一點幾就到達台北,攪入境手續、買電話咭和換錢,差不多一點幾先步出機場,我地 book了車載去酒店,哈哈,撘 Benz, 幾豪!


我地笫一晩住大倉久和,好正的五星級,雖然略貴,但物有所值!




小休一陣,出去搵嘢食,呢度係捷運中山站附近,所以都好方便,步行七、八分鐘,見到新光、三越,見到有鼎泰豐食我們的第一餐,個蟹粉小籠包好正!




慢嘆完一餐後,撘車去大安區,去了一間文具特色小店逛,之後在這附近行下,呢區好寧靜,好舒服!跟住又回去中山站,在酒店附近一間文具店逛,台灣的文具又平又靚,剛好我們有兩位老師,文具好啱佢地,我地瘋狂掃貨!







晚餐 Book 了詹記食麻辣火鍋,我來台北做想食的就是麻辣鍋,聽講呢間係地道人來記多,不太貴,我地五個人(其中一位是朋友的朋友,剛好也在台北一人旅行),所以join 埋食,我地叫了好多嘢食,都係七佰幾港幣,好抵!




食完就回酒店,大家都有點累,各自回房,但沖完涼後,上床瞓時,瞓在床上和同房的同學傾計,好似以前去camp咁,好開心呢!




沒有留言:

張貼留言