2017年5月22日 星期一

美國花藝學院高級教授文憑

我記得自己係2014年5月頭,參加了工聯會既初階插花班,開始接觸花藝,係梁老師風趣既教授手法,吸引我學下去,呢個就係我第一個功課,圓形枱花!




從來冇諗過,一學學了三年,愈學愈有興趣,更加想以花作事業!

三年,日子一天一天過去,每星期上一課,都較輕鬆,估不到,來到四月頭,有番天覆地既改變,四月開始,不斷補課,天天在家練習,又和同學們 form 了 study group, 返了三年的同學們都不太熟,但這幾星期熟了很多,一同返補課,就算在家練習,也一邊練習,一有不明就 whatapp 互相請教,






老師更準備了一個模擬試比我們。




來到四月尾,就飛去台灣考試了!

這四天裡面,非常充實,除了第一天到步時,去了半天遊,第二天就正式上堂,看兩位花藝大師既分享,兼做練習給他兩指導評估!

每天早上十點開始,lumch也在學校吃,第一晚放七點,第二晚更加放九點,放學後也很累,只是在附近吃飯,就回酒店溫書,係,真係溫書,一起幾個同學在房硏究,就算食晚飯時,一班人都係互相問書,非常認真!






我記得考試前一晚,我十二點幾仲在酒店房挑燈夜讀,真係未試過!

終於,來到考試日,心情超緊張,感恩,派了我練了最多既天堂了,心都立即定了,但其實花材有幾款未插過,都是挑戰,最後,全部準時完成!



後來,老師話原來天堂烏,呢套花材是最難的,真係有點憂心!

考完,大家都鬆晒,週圍影下相呢!成績就要一星期後才知!

最後,成績出了,合格,而且最驚的大型花,分數更比想像中好,整體考得不錯,對自己有個交待了!沒有白費之前既努力練習!



經過今次考試,知道自己真係好喜歡花,經歷了咁辛苦的一段日子,對花也沒有討厭,反而考完更想繼續學上去!




5 則留言:

  1. 梁老師現在仲有冇教呀?那個中心?

    回覆刪除
    回覆
    1. 2023年我上備試班現在還有教,聽校長講嘅口風可能是最後一年啦,非常有幸上到校長課!

      刪除
  2. 工聯會冇教了,在喬林社好似仲有教!

    回覆刪除
  3. 校長冇教了!只有只有教考試備試班了!
    好開心在網look 吓look 吓見到第20屆的同學仔……我也只是第19屆的同學!!!

    回覆刪除
  4. 你好,依家有從事花藝相關行業嗎?課程前後讀4年先考證?

    回覆刪除