2017年5月22日 星期一

近況(超長 update 篇)

嘩!原來對上一次update 呢度,已經係三月頭既事,時間過得好快,又來到五月了,2017年好快又過了一半,忙呀忙,成日出現在這裡,但其實我係唔駛返工的C9, 啲女又大哂,為何仍咁忙,哈哈!連我也不清楚!

先由二月開始講番,今年農歷年假,我和婆婆返新會大陸探親,今次一返就去了五天,初時好驚悶,但結果又不是喎!可能農曆年假期,親戚們都放長假,每天都成班人帶我和婆婆週圍去,車出車入,好熱鬧,雖然一班表哥表姐年紀都比較大,又好多好年冇見,但和他們見下面,感覺都好,好親切!



三月開始,先忙了一個伊中opening day, 答應整小花束去義賣,一天做十幾束,都好辛苦,不過,今次取了一次好好經驗。




三月尾䦕始忙碌忙碌既生活了,學了三年既插花,終於去到尾聲,最尾這個月既練習生活,真係好金,好感恩,我可全天候練習,不用返工,一心一意迎接考試!





四月開始,家姐開始考 DSE, 原本諗住一天照顧她三餐,以事支持,可惜我又天天都在家練習插花,一係就去補課,結果,只可和她經常出街食快餐解決,不過,佢在家溫書,我在家練花,一同努力,也幾有意思!

四月尾就去了四天台灣考試,大功告成!



五月,又ad hoc, 和家姐去了日本九洲七天,今次第一次兩母女去旅行,又一個難忘經歷,我們兩母女先去兩天,第三晚,Kami和 Tayna加入,一齊玩三天半,之後我和家姐先走,佢地再玩多一天。這個組合,非常好又夾,果幾天玩得好開心呢!






沒有留言:

張貼留言