2010年10月29日 星期五

小六生血淚史 - 開始篇

呢篇網誌係應家姐嘅要求寫。話說開學兩個月,頭嗰個零月啲功課量都仲 OK,呢兩個星期就開始多了,可能要趕住教啲書,十一月頭測驗,十二月頭又考呈分試,啲老師梗係 嗱嗱臨教哂啲書,然後狂做練習啦!每日仲要做公民數、英文補習姐姐嘅功課、學林中文嘅練習等,每晚都做到九點幾,唔可以維持九點半瞓嘅習慣。


家姐每天都投訴,點解O甘多功課,點解要補習,甚多怨言...... 佢又知自己六年班要博,但又唔肯付出,唔明成功需苦幹嘅道理,唉!你估我想補O甘多習架!我錢多咩!唔補習淨靠温學校啲作業、工作紙,肯定死得啦!而家啲學校考試會考 extra 嘅嘢,佢地 expect學生喺出面學, 於是個個都喺出面補習,如果你唔補習,OK,你會合格,但唔會高分,人人都想考間好中學,個個就要攞高分囉!


家裡有個小六生,全家全年都一齊受壓。我家有個小六生,仲要係一個極度固執(亞士保加)嘅,未來呢年真係唔知點捱,正確來講,應該係小六生全家血淚史先啱!


 

1 則留言:

  1. 路過,明白您的感受...
    我阿仔都係下星期考呈分試。我個仔壓力大到時時大哭起來,我做阿媽就總覺得佢浪費時間。
    我外甥也是考呈分試,也是亞士保加。我家姐簡直連自己都受不住呢!!
    大家一起努力吧!!

    回覆刪除