2010年10月10日 星期日

與好友週年紀念@Yamm

琴日攞正 premit出去玩,因為又係我地四個好友嘅週年紀念 ( N 年喇!),今次去美麗華嘅 Yamm。


原先我地book 咗"都會海逸",點知星期四晚同阿婆講開,佢話佢個 friend 話唔抵食,其實臨急臨忙都無想轉地點,點知星期五睇到 Athena 個 blog,介紹 Yamm話好,我即刻打去問,點知仲有位 ( 初初開要三個月前 book 架!),O甘就梗係轉呔,即 book 啦!$238 + 10% ,仲買四送 一,我地剛剛四個,埋單 $185,超抵!


食物種類無 Cafe Koo O甘多,但勝在精緻,顧住影食物唔記得影人喎!


啲蝦同螺都好爽!



蠔就太細同重海水味,唔得!



啲壽司好好味!



沙律、串燒都 very good!




仲有鐵板燒。




前年我來 Yamm食過 dinner buffet,嗰時可能因為覺得啲人講得太好,而價錢又貴($5XX),所以覺得唔會反兜,但今次食 lunch buffet,$185又覺得超值喎!


整體來說,琴日呢餐 buffer,好好味!好感恩啊!

沒有留言:

張貼留言