2010年10月28日 星期四

@Tubino

琴晚終於試咗大少奶勁推介嘅 Tubino,噢!真係掂!



試咗大少奶話必食嘅 items。


黑松露菌湯 ------- 超正!自己真係整極都整唔到。



燒羊架同意大利飯,好好食,不過鹹咗少少!




之後叫了甜品 ----- 我地最愛嘅心太軟。



我地問侍應有無飯後酒,大少奶話呢隻酒好香,點知侍應話無飯後酒,跟住查生同佢吹吓水,又响了大少奶個朶,佢就話隻洒叫grapper,原來無得 order,係熟客先送,我地最後梗係有啦!查生再同佢吹多陣,仲送多兩件甜品添!




間嘢嘅食物水準真係幾好,我覺得好過 Watermark,不過就唔夠佢個 view 好。呢餐食得好開心,之後查生仲帶我去埋 "Topas" 開咗佢先前買嘅白洒,正呀!




 


 


 

沒有留言:

張貼留言