2011年1月5日 星期三

2010年回顧

因為近日太忙,呢篇 blog 要等到今日先出。


2010年係吃、喝、玩、樂嘅一年,我年頭定嘅目標都達到哂。今年外遊了三次,年頭時兩公婆和 Eva , Kenny 去過泰國,暑假時又同佢地去澳門,而最開心就係四月和朋友去日本,呢三個 trips 都玩得好開心。


2010年最大嘅發現係,原來我鐘意整西餐,自後年頭學法國菜開始,對煮西餐嘅興趣一發不可收拾,除了法國菜,我仲學了意大利菜,我不但對煮西餐有興趣,對週邊嘅煲呀、餐具呀、甚至廚房用品都十分興趣,而家我最鍾意逛十元店、citysuper,fransfrans 等。


煮嘢食可以訓練我嘅耐性和冷靜,以前我最怕砌嘢,而家又覺得OK喎!我覺得煮嘢比家人、朋友食,雖然過程辛苦,但如果煮得成功,佢地又鐘意食,就會有好大嘅滿足感,今年,我會繼續學啲新菜式,繼續煮嘢同人分享。


2011係充滿挑戰嘅一年,我最大嘅心願都係喺兩姊妹度:家姐派到心儀嘅中學,阿妹五年班繼續留喺精英班,O甘就 perfect喇!


另外,今年暑假嘅日本之旅,希望可以成行啦!



 

沒有留言:

張貼留言