2011年1月6日 星期四

聖誕Camp @曹公潭

已經連繼第三年,聖誕節正日同佢地一齊過,今年無去大陸,我地 book 咗曹公潭住一晚。


由於很不幸我張相機咭壞了,大部分啲相都係借用佢地嗰啲。



下午兩點到達營地,就去聽簡介會,之後就上房,每人要自己鋪床單,入被袋,可惜全部啲相喺我張唔度。


第一樣去玩嘅活動係滾軸溜冰,兩姊妹第一次玩覺得好新奇。





之後玩射箭,我射中中間架,不過啲相無咗喳!



嗰晚其實好凍,我地仲喺大帽山山腳,又風又雨,仲凍過嗰次去露營。



去 camp, 夜晚梗係喺房玩啦!



小朋友仲有禮物收。






第二朝一早去玩期待已久嘅攀石。



家姐都夠胆玩喎!





阿妹最鍾意玩呢啲玩意。









食埋中午飯先走,兩日一夜嘅宿營又結束了!



 

1 則留言:

  1. 很多年前去過一次,設施很好。你地咁多朋友仔一齊去,一定好開心!

    回覆刪除