2011年1月11日 星期二

挑戰

專家一早預測,今年嘅冬天會好凍,之前都半信半疑,結果真係靈驗了,全世界有很多地方都落大雪,而香港由十二月中開始,天氣就持續轉冷,呢個幾星期,天氣更加是寒冷,而家得十度,聽朝仲得七度。


個天好似真係要比個考驗給我,新嘅轉變對我來說,已經唔容易,還要加埋天氣寒冷,是一個更大嘅挑戰,或者呢啲就係上天刻意安排給我嘅試練!


有人覺得我嘅決定好無喂,係自己攞來,坦白講,我到呢一刻都無後悔,而且反而覺得少咗份憂心,多了一份自在,只係很忙很忙,需要一段時間適應,我有信心會挑戰成功!


我記得三年前嘅冬天又係好凍,嗰年啱啱唔洗返工,覺得O甘嘅天氣先係冬天,好鐘意呢種感覺,雖然而家辛苦啲,但我仍然喜愛冬天呢種 feel !


 


沒有留言:

張貼留言