2011年10月10日 星期一

5 R


終於試到大少奶近期推介嘅私房菜,第一次去當然由大少奶帶我地 ( Amy 同我) ,好開心我地三個已成為一組了。期待今次嘅約會好耐喇,雖然唔係特別有什麼嘢傾,但係東講西講,就吃了一個愉快嘅午餐。好多謝 Amy 比了一些建議我,如何同家姐相處( Amy 個女都係升中一) ,大家互相分享一些作為中一家長嘅心聲,希望大少奶唔好覺得悶啦!

 


講番呢間私房菜,真係OK, 只係由兩夫婦經營,大廚係老公,樓面就係老婆,只係幾張枱,一次只係可容立十幾人,雖然係私房菜,但啲食物唔馬夫,有水準,尤其之後參觀完佢個廚房,佢用嘅都係我地一般家用嘅工具,所以我覺得佢好勁!





間餐廳叫 5 R,其實係代表佢五個仔女,係!係五個:大的中一、二年班、K3 、兩歲和十個月大,好有勇氣,我生兩個都死死吓!老板娘好 nice, 同我地分享了五個細路嘅點滴,真係十分極度偑服佢地,唔知仲會唔會有 6 R …… ?


 

1 則留言: