2011年10月13日 星期四

第一次用 iPhone 寫 blog

終有一樣嘢,係新 blog 好個舊 blog ,就係用 iPhone 寫 blog和留言,以後就行去邊,可以寫到邊,其實 upgrade 咗後,自己都少了寫 blog ,覺得佢岀相,好麻煩,有時啲相要upload 好多次先得,出相又亂哂,攪到無 mood 寫,以後都係會用文字多過用相喇!

4 則留言:

  1. 請問係用邊個apps可以咁做呢?我用iphone只可以睇,唔可以寫blog 同留言呀:(

    回覆刪除
  2. 我都係用 iPhone ,你寫 blog 時,用 HTML 編輯器寫,不要用文字編輯器就得。

    回覆刪除
  3. 路過,您唔講我唔都唔知原來現在可以用I- phone留言。
    又幾方便bor

    回覆刪除
  4. E....我真係唔知可以用iPhone寫喎, 等我試下先

    回覆刪除