2011年10月19日 星期三

天使就在你身邊

停咗藥差唔多兩個月,心情仍在適應中,為免成日胡思亂想,呢兩個月來,一有時間我就睇書,無論是小說、漫畫,還是哲理書籍,一本接一本。買呢本書係因為有一次睇電視,睇到佢一個訪問,佢唔係明星明人,佢只係一個大律師,一生受盡苦難,最近出了本勵志書,我對佢最大嘅興趣,係佢姓查,所以我就想買佢本書,一次喺書局,無意中又比我搵到,便買了回來,呀!世事又真係巧合,原來佢係張小嫻個表哥,你知啦,我係張小嫻嘅 fans ,估唔到佢媽咪姓查喎!

講番本書,其實一般,唔係十分出色,只係一本普通嘅勵志書,不過,有一篇特別想講,係關於天使,呢篇係講,每個人身邊都有佢嘅天使,經常喺我地身邊出現,喺適當嘅時候,出現來幫助我們,不過佢自已又唔知道,原來自己做了人家嘅天使。我點解對呢篇咁共嗚呢,係因為兩年幾前,我雖然食住藥,但情緒都係一直反覆,有段時間好辛苦,好想搵出路,但我又唔想同朋友分享我當時嘅感受,一次中學同學聚會,晚飯期間,都係普通傾談近況,直至回家途中,因有位朋友是同我同路去葵芳,佢亦都係情緒病嘅過來人,就喺臨走時,先問起我嘅情況,我地就企喺地鐵站傾了成半個鐘,佢分享了自己停藥後一年,情況都反覆,成日想返去睇醫生,食番藥,但最後佢無,佢家姐叫佢返教會信教,不斷幫佢祈禱,結果佢真係舒服了,其實當時我也想過信主,可是我自己又覺得,因為自己有病先信,好似唔係幾好,內心是爭扎着,但聽完她講佢嘅親身經歷,又好似明確了很多,佢話其實佢都唔係太鍾意返教會,佢話自己祈禱都可以,於是當晚我開始了祈禱,最神績是,我住喺一間教會樓上多年,我都沒有真正去望門上寫了: 神是我們的避難所,是我們的力量,是我們在患難中隨時的幫助。我突然'叮'一聲,之後開始我晚晚瞓前都會祈禱,有時有憂慮都會祈禱,自此以後,我嘅情況真係好了,可以減藥到停藥,我信神為我們安排了一切,憂慮就減少了,雖然仍未完全成功,但我仍會繼續努力!我想講呢位中學同學,就是當時神派來嘅天使,來救我的,我相信連她自己也不知道,成了幫我嘅天使,好感謝佢!

文中講,當你樂意成為別人的天使,日後他人也必然會成為你的天使。天使不一定在天上,人間到處一樣有天使存在,只要你願意付出和承擔,你就能成為人間的天使。


2 則留言:

  1. 看完你的介紹好像很不錯咁我都想可以睇下呢一本書~~
    你睇唔睇漫畫架? 我放左自己畫既漫畫係blog~ 得閒過黎坐下吖~!

    回覆刪除
  2. 其實咩原因相信神並唔重要架,最重要係你感受到佢,感受過佢真的存在便好!為你禱告!天父愛我們每一個人,給我們最奇妙的安排,包括你身邊的小天使。希望有天你也成為別人的小天使。

    回覆刪除