2012年3月27日 星期二

18 週年紀念@澳門

琴日係我同查生拍拖 18 週年紀念,我地去咗澳門一日遊。好多人認為,都老夫老妻,仲咁有閒情去慶祝呢啲週年紀念,但我就覺得,要 keep 住一段關係長久,係需要經營,一年裡面嘅日子,就是靠大家嘅生日呀!拍拖紀念日或者結婚紀念日呀,回復返啲拍拖嘅感覺,多好呀! 其實今次去澳門,係因為我地換了票睇水舞間。



 
我地搭十點船,去到澳門先去新濠天地取票先,之後去了 Galaxy 行吓,我地去了群芳食 lunch buffet ,之前大少奶介紹過,$188 一位, 呢度食物款式都算多,但可能就大陸同胞,中餐食物比較多,但二佰元樓下嘅質素來說,算 OK 架!我地食到兩點幾就走喇!



 
撘酒店車去官也街行吓,我地琴曰去邊都係撘酒店車,慳返啲車錢!去到官也街,



行了十分鐘已行完,我地又冇嘢買,最後又去了做腳底按摩,做完一 part ,撘車返新濠天地,時間差唔多喇入場!



 
水舞間真係幾精彩,好刺激!好值得睇,不過啲門票都幾貴,我地座 B 區,要成$680 一位,不過我地用Asia Mile 換飛,我先會捨得睇,如果要我真金白銀買飛睇,我又未必會去。






 
睇完都就來七點,出返新馬路搵嘢食,我地買了九點半船返香港,所以都唔太多時間,求其搵了間餐廳食葡國菜,呢間我地以前試過食午餐,所以都覚得穩陣。



食完就返香港喇!一天遊話咁快又完結呢!

1 則留言:

  1. so sweet ^^

    好快就到廿週年,到時要大搞!

    回覆刪除