2012年3月5日 星期一

腰疾

呢幾年,一直比腰疾纏繞,睇過很多中醫、西醫,一路都係醫唔斷尾,唯有好痛時,去做吓推拿舒緩一吓,治標唔治本。最近,好友話睇咗一個中醫幾好,又去試吓。呢個係女中醫師,用針灸醫病,另外再加埋一種叫梅花針,來針對一些痛症如我,不過呢種針法幾恐怖,要喺痛嘅地方大力拍打,好似打豬扒咁,但個工具係佈滿細針,之後再塗上藥,再用小樽吸住,好似拔鑵咁,十五分鐘取去小樽,就會有些瘀血在樽內,嘩!我第一次做,吸出來的瘀血像豬潤一般!

呢個醫生雖然係中醫,但好得意喎!我第一次醫時,佢先叫我要做一次 body check 及照X-Ray ,佢想了解我嘅身體狀況,才開始療程,結果得出來,我腰部生了骨刺,和內分泌失調,醫生叫我一星期起碼去兩次,一次醫腰,一次醫內分泌, so far 去了四次,做了三次腰部,真係覚得唔錯,雖然好痛,但效果好好,被取出瘀血嘅部份,真係晤再痛,係可以 keep 到唔痛,唔係幾日又會痛返嗰隻,所以我會 keep 住咁去,雖然好遠喺跑馬地,但係我都希望今次真係搵啱人,醫到斷尾,麻煩啲都要去啦!

6 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2012年3月6日 上午8:38

    嘩...睇到好驚...祝你斷尾好返^^

    回覆刪除
  2. 土耳其他他 - TATA2012年3月6日 下午3:48

    希望你早日康復!

    回覆刪除
  3. 祝你能夠早日康復,找到個好的DOCTOR真係好好,週三愉快呀老友記,天氣仍寒冷,外出記得添衣....♥*♥...•*,我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下

    回覆刪除
  4. 祝你快快根治腰患!

    回覆刪除
  5. 找到好醫生要努力醫!祝妳早日康復!

    回覆刪除
  6. 你好,路過的~
    請問你覺得梅花針效用如何? 你認為真的有用嗎? 可否介紹醫師的地址呢.
    感激!

    回覆刪除