2012年3月8日 星期四

N 週年紀念嘅舊同事聚會



就是這幅相,速成了琴晚嗰餐飯。 話說上次家姐生日會,無聊間攞返以前啲舊相出來睇,契媽見到呢張相,就話佢唔見哂以前啲舊相,佢用 iPhone 影底留念。第二日,佢張幅相用Whatapp sent 比大佬(一個我地好尊敬嘅舊前輩),佢立刻叫契媽約齊人食飯,而家呢個世代有 Whatapp 呢樣嘢,一個 message 就一呼百應,其實要約齊我地班靚太都幾難,不過聽到話係大佬約,大家都張就張就,除了一位在加拿大,一位聯絡唔到,琴晚都好齊人囉!影返張相同當年對比吓!
 




其實呢班同事,就是當年我入電子呢行嘅第一間公司識,喺 N 年裡面,大家轉來轉去,都仍留在這個圈內,我地之間有啲仲做過幾間公司嘅同事,好奇怪,當年喺呢間公司做個班人,大部份仍在這圈子內工作,分佈在唔同嘅公司。 我地雖然唔係成日見,亦唔算深交,但每次見面,又會覺得好親切,好開心嘅感覺。

我入行嗰時,公司唔算太大,當年公司生意正值起飛時期,大家雖然做得好辛苦,但又做得好開心,公司有好多 gathering ,當時大家又好樂意參與,整間公司好有團隊精神,嗰幾年成日OT,仲記得我地好鍾意六點幾同啲 Sales 去食個 tea ,之後先再返上公司搏殺,所以我地同事之間嘅感情都好好! 呢幾年要見啲舊人,都係喺啲婚宴上,不過呢啲機會又越來越少!要結都結哂喇!希望將來多啲呢啲聚會,約齊多啲人,就更好喇!

沒有留言:

張貼留言