2010年4月18日 星期日

日本- 和歌山、神户、大阪之旅@2010 -第四天

呢日喺三十樓食早餐,個 view 幾好!



因為今日要去環球影城,跟住又去大阪嘅心齋橋 shopping,需要大量嘅 energy ,所以要食份超豐富嘅早餐



食完就出發去 Universal Studios,未夠九點我地就到喇,排隊等開門



第一個 game,就玩咗導遊推介嘅 Spiderman,真係幾好玩喎!



我地 total 玩咗四個 game ,就決定放棄,都係行 shop同影相吸引啲!


 






如果阿妹見到,實好開心,Hello Kitty 喎!



啲杯麵好靚,忍唔住每人買一 pack ( 一 pack 四個,我一家四口,剛剛好!)





喺呢個 Snoopy 店入面,我地影咗貼紙相



因為想四個一齊影,又唔夠時間排位,就攪成 O甘囉!不過,我地玩得好開心喎!



一入樂園見到,就已經 plan 咗要食呢絛脆脆喇!



比我見到唔洗排隊,仲唔即刻走去同佢影番幅相咩!




原來全世界只有大阪呢間 Universal Studios先有 Hello Kitty專門店



玩抽獎,500 yen 玩一次,我玩咗兩次



我地啲獎品



我地喺樂園買嘅戰利品



十幾年前去過美國嘅 Universal Studios,印象中只有一些同電影有關嘅遊戲,無日本呢到 O甘多公仔嘢,所以我比較喜歡呢個 Universal Studios 



玩完樂園,出返大阪市喇!到咗心齋橋,展開三個鐘頭血拼喇!



經過一日嘅辛勞( 玩完樂園再血拼三個鐘),成個人散咗,好在呢晚食鐵板燒,可以慢慢食,Hea 吓!



我地加錢訂嘅黑豚豬



真係一分錢一分貨,同平時食嗰啲豬肉,無得比呀!



最後一晚,最痛苦就係執嘢啦!好在有阿 Cat 幫手,先可以放到o甘整齊



一件去兩件返



呢日太疲倦,所以無食宵夜喇!


 


 

沒有留言:

張貼留言