2010年4月17日 星期六

日本- 和歌山、神户、大阪之旅@2010 -第三天

第三日,食日式早餐,食完早餐又出發喇!



先去備長炭館




今日終於天朗氣清,影相都靚啲!



四個人,八隻腳,有型嗎?



啲花好靚呀!



午餐喺黑朝市場食,每人派 1500 yen任買,不過我都買到 over budget 啊!




我至愛的魚子飯



同導遊加錢訂嘅魚生船



呢餐食得豪嘅午餐



食完嘢梗係週圍行吓,買吓手信啦!



呢個告事牌好得意,叫人唔好摸啲海鮮,唔係啲海鮮會感冒喎!



我地仲去對面個水果市場,買咗啲柿返香港添!



之後就去日本三大名泉之一嘅有馬温泉古典街,



熱烘烘嘅饅頭,好好味!



仲有玩具博品館



原本無想過,四月中都可以睇到櫻花,但居然比我地偶然見到幾棵,梗係即刻狂影相啦!



原來櫻花真係好靚!





終於到咗 shopping 嘅時間,神户嘅三宮商店街



Shopping 咗差唔多三個鐘頭,我地決定戰鬥到底,連飯都唔食,只係留番五分鐘去便利店買嘢食就算,佢地三個買包和杯麵,而我就買咗便當上車食,之後仲去埋神户漁人碼頭廣場影夜景,先至返洒店休息。



呢晚嘅宵夜好豐富,有喺水果場買嘅柿,超甜!



同導遊訂嘅巨型牡丹蝦



睇吓!真係好大隻架!



仲有好味嘅士多啤梨



佢地買嘅杯麵,曄!日本連杯麵都好味過人呢!



 


 

 

沒有留言:

張貼留言