2010年4月10日 星期六

值得



終於睇完全本書了!我本身一向都係 Sammi 嘅 fans ,鐘意聽佢唱嘅歌和睇佢做嘅戲,估唔到佢寫書都O甘好睇。


好鍾意佢喺書中嘅 part 1,分享咗佢喺拍 [長恨歌]時嘅情緒,佢形容嘅一些心情、情緒,簡直和我曾經歷過嘅一樣,佢講嘅[無力感]、[恐懼感],我亦一一試過,佢形容和情緒角力嘅情況,全都似曾相識!


書中提及一段因拍[長恨歌]而失控大哭嘅場面 ------- [內心那股傷悲卻似由肚腹洶湧出來,傷悲彷彿在籠中餓了十年的雄獅,一放不可收拾。我對於這種突如其來的傷感,亳無招架之力。那一刻,淚水像活泉,流之不盡,根本無力阻止。] 書中這段,對我來說,尤其感受至深。這種讓自己驚天動地的哭,我也試過!


很佩服 Sammi 從來都無去看醫生,無食過半顆藥丸,只是靠着信仰,去醫治這場心靈疾病。佢嘅轉變和分享,比咗好多鼓勵給其他人。


最後,好喜愛佢尾二一篇嘅[相信]中一段: [上帝早已預備,人根本不用為前景愁煩,或順或逆都是人生必經之路,如果上帝一直都走在我們的前頭帶領,我們又何用懼怕未知的將來?]


值得,值得買呢本書回家!

沒有留言:

張貼留言