2011年4月14日 星期四

新電腦


換咗部新電腦,攪咗兩個星期,都未 update 返哂以前啲嘢,你知啦!我有好多歌同戲嘛!除咗電腦入面嘅基本裝置、Window、Office,係揾人幫我外,其他所有 software,都係我自己逐一 upload,當中總有遇到困難,又試過失敗,但我又會不斷嘗試,又比我撞中入到喎!


唔知點解其他嘢,我係無耐性去研究,但電腦呢家嘢,我又OK,咁多年我都係靠自己,一樣樣撞返來。


不過,總有失敗嘅時候,我部 iPhone 和舊 iTunes 啲歌,就喺我同部新電腦同步時,全部無哂,我之前搬屋時,我用咗好多心機整理架!唉!而家又要從新來過,呢樣嘢都幾大工程,要慢慢 update。


希望呢部電腦生生性性,可以用上幾年,我真係好怕換電腦,不過,我更怕無電腦用,而家呢個年代,無電腦用,仲慘過無電視睇呢!

沒有留言:

張貼留言