2011年4月8日 星期五

一個人在家的時光

因為我係獨生女嘅關係,由細到大,我都好多機會一個人喺屋企,除咗細個(小學五、六年級時),我唔鍾意之外,其實我幾 enjoy 一個人時間。

到生咗家姐後,家裡自此熱鬧起來,姐姐、公公、婆婆,之後生埋妹妹,成屋都係人,都無咩機會靜靜地一個人,就算兩姊妹朝早返學,家裡還有姐姐、公公,所以之前嗰幾年,我雖然無返工,我好多時朝早都出咗街,等佢地放學先返來,始中覺得屋企有個姐姐喺度,唔係幾方便。

而家,我又多番好多一個人喺屋企嘅時間,三點半前,我都可以好寧靜咁喺屋企,所以呢段時間,我黐家咗好多!一個人嘅時侯,可以聽吓歌,睇吓 DVD,好寫意架!

1 則留言:

  1. 成日都好鬼happy 既Mrs.T2011年11月17日 下午4:25

    原來除咗出門前我地大家都會執屋之外,我 + 妳都係獨生女來喎! ^^

    回覆刪除