2011年4月26日 星期二

珠海加澳門拜山三天遊

今年嘅澳門拜山團,有別於以前,我地跟旅行社去珠海三天團,第三日喺澳門走時,就順道拜埋山。


復活節假期第一天,六點已經要喺中港碼頭集合。我地呢個團都比較 Hea ,先搭船去珠海,睇三個景點,就返去海泉灣酒店,第二日喺酒店自由活動,第三日食完早餐,就搭車去拱北過關,到澳門自由解散。





四個表兄弟妹。





第一日午餐,食特色客家菜。























復活節都總有復活蛋和復活兔!





第二天因為係無行程,我地就自費去神秘島玩。





呢個 E型過山車好刺激!佢地四個夠胆玩。





爸爸佢地四個就喺上面吊住咗。





家姐樣樣都唔敢玩,唯一要求要玩撐船仔,就比佢玩啦!





表哥陪佢玩。








幾個細路喺神秘島玩到唔願走,我地五點幾先走,真係玩足一天!








因為無帶 charger ,個相機無電,之後嘅行程都無得影相喇!


兩晚喺酒店都有浸温泉,第二晚仲揼埋骨添!





我地兩晚都訂咗泥(會)雞做宵夜,我覺得好味過上次長隆嗰啲。








呢個團啲行程都幾舒服,最辛苦係第三日喺拱北過關,澳門海關都唔知點做嘢,已經好多人,但又只開好少 counter,結果攪咗個半鐘先過到關。




沒有留言:

張貼留言