2011年5月28日 星期六

考試前準備

大家唔好以為我又考試,唔係我,係兩位小姐。或者你會問,唔係自己考試,點解係我準備呢?都係嗰句,而家呢個年代,小朋友讀書,等如家長也要陪讀,其實我都唔想咁緊張,不過唔理佢地,又好似揾佢地嘅前途靠飛咁!


今次想分享一吓,佢地每次考試前,我會準備啲咩!


通常出咗考試範圍後,我就會 review 吓個範圍先,費事讀錯書嘛,然後會攞哂啲補充練習(中英數)出來,選定邊啲要考嘅,就一份份夾好,如果有啲認為重要,要做多次嘅就 copy 多份,然後就一份份放在一起,準備佢地温習備用。



至於常識科,我通常會喺開學前,將全部作業(空白) copy 一次,考試前再比佢地做多次。有時有啲作業唔記得事先 copy,又或者係一啲小測卷、測驗卷,想佢地做多次,就要做吓啲手作仔喇!


首先將作業 copy 一次,然後用塗改帶塗哂啲答案,之後再 copy 。



其實幾年前,我仲會自己出埋卷,或者做埋筆記(常識科)添,但由上年開始,我開始放手叫家姐自己做筆記,而今年連妹妹,我都教佢自己做喇!


我成日都信,[工欲善其事,必先利其器],温書係要有準備、有方法,唔係亂來死讀就得,希望由細教識佢地呢個道理,之後大個用得著啦!


 

2 則留言:

  1. 你真係好媽媽 ,囡囡地會因為你的努力而事半功倍,好幸福!

    回覆刪除
  2. 另覆番你之前係我度問,RACHEL'S KITCHEN果度係$550/堂

    回覆刪除