2011年5月3日 星期二

額外假期

因為查生有一個額外假期,加上後日係佢生日,今個星期就去吃、喝、玩、樂。今日要陪佢出去尖沙咀做啲嘢,我地先去 Harlan's 食個 lunch 。



其實已經係第二次來。







頭盤係自助。查生選了淨食頭盤,呢碟係佢嘅。



呢碟係我嘅第一碟,



第二碟,



我選了通粉做主菜。



Set lunch 包咖啡同甜品。





So far, 我地都覺得呢度啲食物幾有水準!食完 lunch 就去咗行街,其實查生好少平日放大假,好耐無試過咁樣陪我行街街喇!行到兩姊妹放學就返屋企。

今晚喺屋企同查生預祝生日,婆婆煮了鮑魚,而我就煮了新學嘅西式海鮮大燴。



呢個海鮮大燴,雖然買相唔多靚,但估唔到味道好好,無諗過唔食西餐嘅公公都大讚!



就咁開開心心又過一天,聽日又有特別節目,Yeah!

沒有留言:

張貼留言