2011年6月16日 星期四

沙巴之旅-2011 - 準備篇

早於一年前已經計劃今年暑假全家去日本玩,更加叫埋其他兩個 family 一齊去,點知三月日本大地震,地點被迫要改,我地諗來諗去,地點由原本打算去台中牧場,一改再改,終於上星期 final confirm 去沙巴,陽光海灘,我地一家最鐘意,我想去沙巴好耐架!


前日,同 Carol EE去旅行社了解吓啲 package, 雖然我地八月中先去,但原來啲機位好緊張,似乎要快快落單,不過 Kami EE又想遲少少先 confirm, 唉!人多就係咁,要就嘅嘢都多啲,現階段我同 Carol EE,做緊啲 package 嘅比較,下星期再算!


沒有留言:

張貼留言